"Visszatalálni a csapat eredendő szellemiségéhez" – nyilatkozták. Megálmodni és létrehozni azt a Thedast, amely a Sárkánykor harmadik felvonásával éveken keresztül cseperedett, és terjedt ki az Inquisitionban látottakra. Igazi Comeback - ahogy szokás mondani, nem csak a játékot, de a stúdiót érintő átvitt értelemben is. Mert hol is tartunk éppen? [kicsit csalok, de Dragon Age alapozóként beajánlom az egy évvel korábbi előzetesünket és könyvajánlónkat] Nos, aki most csöppen bele a szövevényes, vér áztatta fantasy kusza szálai közé, nem lesz könnyű dolga, de! Bár a Inqusition alapszituációjában történő eligazodás minimális előismeret hiányában rendkívül nehéz, de a párbeszédeknek, a több ezer oldalra rúgó Lore-oknak, vagy a és egyszerű, ám könnyen áttekinthető 5-10 perces összefoglalójának hála, még sem fog komolyabb fejfájást jelenteni. [A játék természetesen előképzettség nélkül is szépen játszható, de a maximális élmény érdekében... úgyis tudjátok. ] Néhány évvel az "éjfattyak" okozta 6. világégés után, Thedas földjére sötétebb kor köszönt, mint korábban bármikor: az apró nyugati Ferelden véres, pusztult romjai között száműzött lázadó mágusok és templomosok vívják végeláthatatlan csatáikat, a szomszédos Orlais ben polgárháború dúl a hatalomért, Délről élőhalottak özönlik el a még megmaradt területeket, de északon sincs nyugalom a véres hordák portyázása miatt.
Dragon Age: Inquisition - folytatódik a sztori, visszatér egy ismerős 👍
A Twitter-bejegyzésben egyébként szóba került a Mass Effect is. Egy Brandon Jonely nevű felhasználó azt kérdezte meg félve, hogy ha esetleg a Mass Effectnél is ezt a filozófiát alkalmazzák (hogy nem ragaszkodnak a tervezetekhez, hanem nyitottabbak maradnak), nagyobb sikert érhet-e el az Andromeda. Laidlaw ezt felelte: "Nem mernék ebben a tekintetben semmit sem mondani, minthogy csak rövid ideig dolgoztam ez első részen". Annyi bizonyos, hogy mint a korábbi híreinkben is utaltunk már rá, a BioWare jelenleg nem a Mass Effectre, hanem az Anthemre és a Dragon Age-sorozatra koncentrál. Az Eurogamer találgatása szerint ha az Anthem 2018-ban jön, akkor egy új Dragon Age játék legfeljebb 2019-ben jelenhet majd meg. Mindenesetre mi várjuk a hivatalos bejelentést
Újra szóba került a következő Dragon Age
Hír | 2017. 06. 28 16:10
Már az E3 előtt elszólta magát az egyik író, hogy a BioWare már dolgozik egy új Dragon Age játékon, most azonban a Dragon Age: Inquisition kreatív rendezője beszélt a folytatásról. Csodás Dragon Age cosplayt készített egy pár
Hír | 2017. 04. 12 15:33
Ha két hasonló érdeklődési körű cosplayer áll össze, hogy valami maradandót alkossanak, az nagyszerű, de amikor két szerelmes fiatal dolgozik együtt azon, hogy minőségi Dragon Age cosplayt mutassanak be, az igazi gamer romantika.
A második rész után a főszereplő ezúttal is teljesen szinkronizált karakter, akit a legapróbb részletekig testre szabhatunk, még ha emiatt a játékidő első 30–60 perce a karaktergenerálással is telik, amolyan Sims 4 stílusban. (Igen, idővel még azt is beállíthatjuk, az Inkvizíció főhadiszállásán mit viseljen a karakterünk. ) A grafika elképesztően hangulatosra sikeredett, ami még a legalacsonyabb fokozaton is szemet gyönyörködtető látvány, de éppen ezért a játék alá a Pc-változat esetén kell egy erős gép, ami kibírja az igénybevételt. A helyszíneket szinte tapintani lehet, annyira valósághűek, legyen szó az ír partvidékre hasonlító nyirkos-sziklás tájról, egy éjszakai sivatagról, a Jaws of Hakkon egzotikus dzsungeléről vagy az Inkvizíció főhadiszállásáról, Skyholdról, ami már a puszta méreteitől ámulatba ejtő. A hangulatot nemcsak a grafika és a helyszínek, hanem a történet jó néhány eleme is megerősíti – a Winter Palace-ben rendezett bál maximálisan felidézi bennünk az első részt, mint ahogy – spoiler!
Idáig tart az egyetemes bevezető, innentől ugyanis [ha van mentésed az előző két epizódból az Origins fiókban] játékosra szabott a kiindulópont. A DragonAgeKeep -en ugyanis bármikor megtekinthető mozgóképes formában az előző játékaink során hozott döntéseink következményeinek áttekintése, amelyet akár tetszőlegesen át is szabhatunk, mielőtt alap téziseként szolgálnánk fel az Inkvizítorunknak – bizony, a játék automatikusan felkínálja az importálás lehetőségét, amelynek jól látható jelei lesznek a történet alakulását tekintve. A kiindulópont klasszikus Bioware jegyeket hordoz: bizonytalan, és kétséges kimenetelű kezdetet, amely a záró képsorokig sosem szilárdul meg igazán. Iszonyatosan erős, intrikákkal és politikai-katonai-csatározásokkal teli út vezet az epikus tetőpontig, amelynek egyik központi eleme a rendszeresen látogatott háborús tanácsterem lesz – a hely, ahol a számtalan apróbb-nagyobb mellékküldetés a sztori építőkockáinak elemeivé, ún. "fő" ütőerévé alakul át. A küldetések változatosságát tekintve a klasszikus MMO-s "gyűjts össze X-et, vidd Y-nek" leplezett, ún.
Requirements
Fantáziabirodalmat építeni nehéz feladat. Nem is a cselekmény és a szereplők helye igazán kérdéses az elbeszélésben, hanem sokkal inkább a világ maga, amely színt, történeteket és valóságos hatást kölcsönöz a képzeletbeli festővászonnak. Mégis, a legtöbb "high fantasy" jelzővel sorolt játék pont, hogy ezeken a kritikus jelzőkön csúszik el – nem véletlen, az emlékezetekben fennmaradt kultikus RPG játékokban sem a harcrendszer, hanem a történet az, amely örökre megfogja a játékost. Nincs ez másképp a stílus veteránjának számító Bioware játékokkal sem: a Baldur's Gate, majd Neverwinter Nights ősök leszármazottja, illetve a Forgotten Realms világ egyik peremvidékének számító Thedas, és az őt ölelő Dragon Age mítosz sem idegen ettől a megközelítéstől. Bámulatos és nyomasztó, bonyolult és egyszerű, vagy váratlan és sejtető, mint egy kiváló fantasy regény: épp úgy beszippantja az olvasót a sztori közepébe, mint a karakterek jellemének alapos megismerésébe. A Bioware elmúlt bő négy esztendeje alatt felgyülemlett bizonyításvágya (gondoljunk csak a DA2 kiadói nyomásra megjelent [valójában az Origins 2. nagy kiegészítőnek szánt] epizódjának negatív megítélésére, vagy a Mass Effect 3 ending körüli felhajtásra) csak fokozva lett azáltal, hogy Mike Laidlaw csapata a Baldur's Gate örökség modernizálását tűzte ki legfőbb céljául.
Mike Laidlaw ezt hintette el
Publikálva 2017. augusztus 11. 21:07
A BioWare háza táján mostanában nagy átrendeződések voltak, és azt is tudjuk, hogy sajnos (vagy nem sajnos – döntse el mindenki maga) a Mass Effect-sorozatot parkolópályára helyezték a készítők (habár a kiadó, az EA nem volt annyira elégedetlen az Andromédával). Azonban mint a múltkoriban kiderült, a Dragon Age-szériával nagyon is foglalkoznak a cégnél, hiszen kvázi bejelentették, hogy lesz Dragon Age 4. Kvázi, mert hivatalosan még egy szót sem ejtettek a projektről, csak elszólások és pletykák vannak. Most pedig Mark Laidlaw, a Dragon Age-játékok rendezője, illetve vezető dizájnere nyilatkozott Twitterén rébuszokban egy rajongó kérdésére válaszolva. A játékos kérdése az volt, hogy mikor még az első Dragon Age-et, az Origins-t készítették, tervbe volt-e már véve, miként zárják majd le a fő sztorit. Erre pedig Mike Laidlaw azt felelte, hogy nem, mert nem szeretik a merev terveket, és egyáltalán nincs lezárva a Dragon Age-történet, sőt fejlesztik a sztorit.
- Mit főzzek ma, mit főzzek holnap?: Nevetve sírok, és sírva nevetek
- Ruefa | Bali, Indonézia
- Nyugi, Dragon Age-rajongók: lesz 4. és 5. rész is!
- Dragon age inquisition története full
- Dragon age inquisition története mods
- Dragon age inquisition története cheats
– Morrigan feltűnése is nagy nosztalgiafaktor. De két harc között is jó hallgatni a csapattársak beszélgetését – Varric és Cassandra civódását, Dorian szarkasztikus megjegyzéseit és Cole furcsa, gyakran szívszorító gondolatait. Az előző játékokhoz hasonlóan szerencsére ezúttal is remekül működnek a karakterek közötti interakciók: a főhadiszálláson rengeteget beszélgethetünk társainkkal, akiknek általában minden nagyobb küldetés után van valami új mondanivalójuk. És persze változatos romantikus kapcsolatokra is van lehetőségünk, ahogy azt már megszokhattuk. Ironikus azonban, hogy a Dragon Age: Inquisition ben mégis a történet a leggyengébb láncszem. Ez talán annak az átka, hogy a BioWare túlságosan nagyot akart markolni, túlságosan helyre akarta hozni a második részben elkövetett hibáit – olyan óriási történetet alkottak, amelynek nehéz felfogni és átlátni minden részletét, ennek megfelelően problémás kapcsolódni hozzá, teljes egészében átérezni a krízis tétjét. Talán lehetett volna javítani ezen, ha a történetben többször szerepel a főellenség, ha jobban strukturálják a cselekményt, vagy ha a játék során jobban vezetik a kezünket.
Laidlaw pedig azt is elmondta, hogy legalább két játékra elegendő muníciójuk van. "Eddig nem terveztük lezárni a Dragon Age-sztorit. Jelenleg is fejlesztünk egy tervezetet, mely úgy néz ki, két játékra vagy akár többre is elegendő anyagot foglal magában" – mondta Laidlaw, majd folytatta a kommentekre reagálva: "Ennélfogva egyelőre csak arról tudok beszélni, hogy elméletileg mi várható egy ötödik játékban, már persze, ha lenne egy elméletileg létező negyedik rész is. De én nagyon határozottan hiszek abban, hogy ha túlságosan is ragaszkodsz egy merev tervezethez, melyet akár egy évtizede alkották meg, egyszerűn elvesztegeted az előtted álló lehetőségeket". Tehát Mike Laidlaw nyilatkozata alapján arról spekulálhatunk, hogy a BioWare gőzerővel dolgozik a folytatásokon, és valószínűleg nemcsak Dragon Age 4, de DA5 is lesz, csak nyilván nem ezeken a címeken (már a Dragon Age: Iquisitionből kiindulva). Illetve ha azt vesszük, hogy a Dragon Age 2 DLC-je megelőlegezte az Inquisitiont, a harmadik epizód kiegészítője, a Tespassers befejezése nyilvánvalóan egy folytatásnak ágyaz meg.